Tule meille töihin!

Motivoivaa työtä hyvässä porukassa, osa-aikaisesti tai täyspäiväisesti – sinä päätät.

Lue lisää

avoin työpaikka

Myynti- ja talousassistentti

Naikon Oy, PRO-AQUA Suomi, aloitti terveyttä edistävän ja kansainvälisesti palkitun PRO-AQUA puhdistusjärjestelmän maahantuonnin ja suoramyynnin Suomessa elokuussa 2007. Vuonna 2010 saavutimme AAA luottoluokituksen. Liikevaihtomme oli 2.25 miljoona euroa vuonna 2016. Toimintamme kulmakivinä on nopea ja asiakasystävällinen palvelu, myyjiemme hyvä kouluttaminen, kannustava yhteistyö ja erinomainen yhteishenki sekä paras puhdistuslaitteisto, joka on tarkoitettu jokaiseen suomalaiseen kotiin. Päätoimipaikkamme ovat Helsingissä, Kuopiossa, Oulussa ja Torniossa. Olemme kasvuyritys.

”Pystyn itsenäiseen työskentelyyn, olen joustava, opettelen työtehtäväni tarvittaessa vaikka työn ulkopuolella, heittäydyn tilanteisiin ennakkoluulottomasti ja rohkeasti, kestän tulos- ja aikataulupaineita, osaan suunnitella, projektoida ja priorisoida samanaikaisesti eteneviä tehtäviä, rakennan yhteishenkeä ja assistenttina olen valmis avustamaan moninaisissa päivittäisissä tehtävissä!”

Tehtäväkuvaus

Työskentelet myynti- ja talousassistentin tehtävissä osaamista kehittävän työkiertomenetelmän mukaisesti. Teet tiivistä yhteistyötä niin sisäisten kuin ulkoisten sidosryhmien kanssa.

Myyntiassistentin keskeisimmät tehtävät ovat myynti- ja asiakaspalvelu, tilaus- ja toimituskäsittelyt sekä laskutus. Talousassistentin keskeisimmät tehtävät ovat osto- ja myyntireskontra, perintä, avustavat kirjanpitotyöt ja palkanlaskenta. Tehtäviisi kuuluvat myös henkilöstöhallinnolliset tehtävät, kuten ajanvaraus- ja myyntikenttähenkilöstön sopimukset, tuki rekrytointiin ja moninainen apu aluetoimiston ja tiiminvetäjille. Uudet kehityshankkeet toteutamme projektiluonteisina, joissa toimit avustavana projektivastaavana.

Odotamme sinulta

  • Vähintään opistotasoista tutkintoa ja 1-5 vuoden työkokemusta monipuolisista toimistotehtävistä
  • Erinomaista suomen ja hyvää englannin kielen taitoa
  • Hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja sekä motivoivaa otetta työyhteisöön
  • Hyviä toimisto-ohjelmien (Word, Excel ja Outlook), pilvipalvelujen (Office 365 ja OneDrive for Business) ja tietojenkäsittelyn taitoja
  • Kykyä hoitaa suunnitellusti, organisoidusti ja ripeästi tarkkuuttaa vaativia työtehtäviä itsenäisesti
  • Joustavuutta ja paineensietokykyä

Tarjoamme sinulle

  • Haasteelliset ja monimuotoiset työtehtävät
  • Jatkuvan kehittymisen mahdollisuuden kasvavassa yrityksessämme
  • Innostavan ja osaavan tiimin, hyvän työilmapiirin ja kattavan perehdytyksen
  • Osaamisen ja tulosten myötä kasvavan palkan
  • Esimiesmahdollisuuden yrityksen toiminnan kasvun myötä
  • Vakaan ja reilun työpaikan

Palkka on 1 900 – 2 200 eur/kk kokoaikaisesta työstä. Työ on ensi alkuun osa-aikainen 80 h/kk ja muuttuu kokoaikaiseksi syksyllä 2017.

Lähetä hakemuksesi, palkkatoivomuksesi ja CV:si pe 01.09. mennessä osoitteeseen jouni.koukkari@naikon.fi. Toimi kuitenkin nopeasti, sillä paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Hae paikkaa tai kysy lisätietoja:

Ota yhteyttä jouni.koukkari@naikon.fi tai täytä oheinen lomake.

Lisätietoa antaa toimitusjohtaja Jouni Koukkari, 045 111 6363.

Jätä työhakemus tästä

Lähetä työhakemuksesi alla olevalla lomakkeella

Käsittelemme hakemuksesi luottamuksella, emmekä luovuta tietojasi kolmansille osapuolille.

Jäikö jokin asia epäselväksi?

Lähetä meille viestiä!

Ota meihin yhteyttä jättämällä viesti lomakkeen kautta, niin vastaamme teille mahdollisimman nopeasti.

Lähetä meille viesti